Strzelanka Rury Noc

Zbiórka: o 16.00 na Rurach (51.534325, 19.969680), wjazd z ulicy Podleśnej (51.529014, 19.974334)

Uwagi:
– Gramy głównie replikami o mocy do 1.15J (350 FPS na 0.20g).
– Dopuszczam do gry repliki o mocy max do 1.49J (400 FPS na 0.20g), pod następującymi warunkami: nie grasz w pierwszej linii, poruszasz się na tyłach swojego oddziału i wspierasz ich działania z większej odległości, strzelasz tylko ogniem pojedynczym.
– Każdy z graczy musi mieć na wyposażeniu jakąś latarkę, najlepiej przymocowaną do repliki.
– Mile widziane czerwone światło (najlepiej migające) do oznaczenia trupa. Opcjonalnie kamizelka odblaskowa. W ostateczności zostaje deklaracja słowna, tylko nie miej pretensji, że ktoś Cię nie usłyszy i nadal dostajesz 😉
– Pirotechnika świetlna (nie granaty, nie bum bum itp, tylko światło) dopuszczona tylko w miejscach gdzie jest piach, beton, blacha, no jak masz pewność, że nic się nie zapali od niej.

Scenariusze:

Lampy

Żetony

Dominacja

S – start i pierwszy resp atakujących
Strona broniąca zaczyna w dowolnym miejscu mapy.

Zadaniem atakujących jest wyłączanie kolorowych lamp w kolejności 1,2,3,4.
Po wyłączeniu lampy staje się ona nowym respem atakujących. Lampa zostaje ponownie włączona jako oznaczenie nowego respa. Atak powtarza procedurę dla pozostałych lamp. Atakujący wygrywają jeśli przed upływem 30min od rozpoczęcia gry wyłączą 4 lampę.

Atak startuje z punktu S, Obrona startuje z dowolnego miejsca na mapie.
Atak respi się 30sek. w punkcie S, potem 1, 2, 3, Obrona wycofuje się poza zasięg trafień i respi się 60sek.

Możemy zagrać jeszcze raz z zamianą stron.

S1, S2 – start i respy drużyn,
A, B, C – punkty depozytu

Zadaniem obu drużyn jest umieszczenie jak największej ilości żetonów w swoich depozytach.
Każdy z graczy może umieszczać tylko swoje żetony, nie przekazujemy żetonów innym graczom.
Nie wolno otwierać depozytów, wyjmować raz wrzuconych żetonów, zamieniać itp.

Po upływie 30 min od rozpoczęcia gry, przerywamy ogień i zliczamy wszystkie żetony ze wszystkich depozytów.
Wygrywa drużyna która zdeponowała większą ilość żetonów.

Możemy zagrać jeszcze raz z zamianą stron.

S1, S2 – start i respy drużyn
o – walizka w trybie Dominacja na 20min

Walizka od startu jest neutralna, potem następuje przejmowanie strefy przez drużyny.
Wygrywa drużyna, która dłużej utrzyma strefę w swoim kolorze.
Potem zamiana respów.

Możemy zagrać jeszcze raz z zamianą stron.

This entry was posted in .

Twój e-mail nie zostanie opublikowany. Pola nazw i adresy e-mail są wymagane

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.