Markety

Nie lubię tych sklepów. Jeśli już muszę tam robić zakupy to wpadam jak pocisk z listą zakupów zrobioną według regałów, wrzucam do kosza produkty z listy i spadam.

A dlaczego nie lubię marketów? Bo:

1. Zawsze jak mi się spieszy to coś się spierdoli przy kasie. Skończy się papier w drukarce, system złapie zawiechę, pani w kasie musi czekać na kluczyk, by coś tam wycofać, itp.
2. Poginam do konkretnego regału po konkretny produkt i nagle zonk. Zrobili przemeblowanie i nie ma go tam. Ganiam po wszystkich regałach szukając tej jednej cholernej rzeczy.
3. Jak robię zakupy z rodzinką, często do kosza trafi coś więcej niż było zaplanowane.
4. Jak robię zakupy z rodzinką, często trwają dłużej niż bym je robił sam, bo trzeba się zastanowić, wybrać, oblookać, powąchać, pomacać.
5. Promocje. „Kup dużą paczkę, teraz w promocji, tylko 5zł za 500g”, a gdy rozejrzysz się na innych pułkach, zobaczysz ten sam produkt w paczce 250g za 2,50zł albo 2,10zł. Więc co to za promocja? Pewnie się termin ważności kończy i trzeba się pozbyć produktu.
6. Ceny, które walą po oczach z daleka, dużą czytelną czcionką z ceną 0,99zł, a pod nią malutkim druczkiem, że za 100g, a nie jak podpowiada logika za 1kg.
7. Czasem w ogóle nie ma ceny lub są tak pochrzanione, że trzeba latać z produktami do czytnika cen, który czasem i tak nie działa.
8. W niektórych marketach wkurwiające jest podejście do klienta. Włażą w dupę i wciskają na siłę produkty, których w ogóle nie potrzebuję. Albo łazi za mną jakaś mameja, co to mnie za potencjalnego złodzieja uważa.
9. Warzenie produktów na stoiskach wędliniarskich. Ile? 20dkg. Ciach, ciach, 25dkg już jest, ale jeszcze sobie ze dwa plastry dokroi, bym więcej zapłacił. Jak tak na każdym kliencie ze 2 plastry więcej uciacha, to utarg większy będzie bankowo. A jak zwrócisz uwagę na to, stajesz się upierdliwym klientem.
10. Bo mimo tylu wkurzających rzeczy i tak tam kupuje.

Może Ci się spodobać...

Twój e-mail nie zostanie opublikowany. Pola nazw i adresy e-mail są wymagane

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.